Αρχική Κοινωνικά «Το καλάθι του φτωχού έγινε… καλάθι για πλούσιους»: Αυξήθηκαν οι τιμές των προϊόντων κατά 15%!

«Το καλάθι του φτωχού έγινε… καλάθι για πλούσιους»: Αυξήθηκαν οι τιμές των προϊόντων κατά 15%!

από ttt

Τελικά το «καλάθι του φτωχού» που θα τεθεί σε εφαρμογή από αύριο, θα είναι «καλάθι για πλούσιους» καθώς λίγες ώρες και μέρες πριν, σημειώθηκαν αυξήσεις «φωτιά» που άγγιξαν το 15% όπως καταδεικνύουν τα τιμολόγια χονδρικής Οκτωβρίου – Νοεμβρίου σε βασικά αγαθά.

 

 Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε πως η αύξηση αυτή προστίθεται στις ήδη ανατιμημένες τιμές!

Όλα αυτά, ενώ παγκοσμίως τόσο η τιμή του φυσικού αερίου όσο και η τιμή του πετρελαίου έχει υποχωρήσει αισθητά, γεγονός που καθιστά τις συγκεκριμένες αυξήσεις όχι μόνο αδικαιολόγητες, αλλά καθαρά κερδοσκοπικές για κάποια προϊόντα.

Φυσικά, το «καλάθι του φτωχού» αποδεικνύεται ότι πρόκειται για άλλο ένα επικοινωνιακό κόλπο της κυβέρνησης το οποίο αποσκοπεί στο να θέσει στον «ύπνο» τους πολίτες και να μην καταλάβουν την μεγάλη εξαθλίωση στην οποία τους οδηγεί.

Σύμφωνα με έρευνα της εφημερίδας «Ναυτεμπορική» σε τουλάχιστον 15 κατηγορίες προϊόντων διατροφής και προσωπικής υγιεινής, οι αυξήσεις αφορούν τα τιμολόγια των προμηθευτών και αναμένεται να επιβαρύνουν τις τιμές των προϊόντων το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

Συμπίπτουν δηλαδή με την εφαρμογή του καλαθιού, το οποίο σίγουρα θα περιλαμβάνει μέρος αυτών των προϊόντων.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι είναι σα να τιμήσεις τους καταλόγους χονδρικής Οκτωβρίου – Νοεμβρίου για τους κωδικούς γάλακτος κυμαίνονται από 5 έως 15%, στην φέτα στο 8%, στα ζυμαρικά στο 7%, στα όσπρια στο 5%, στην μαγιά στο 7%, στο ελαιόλαδο στο 7,5%, στο ξύδι 7%, τους χυμούς και τα αναψυκτικά από 3 έως 7%, στα αλλαντικά και τα κατεψυγμένα από 10 έως 12%, στα κατεψυγμένα λαχανικά στο 8%, στα είδη προσωπικής υγιεινής όπως σαμπουάν, αφρόλουτρο και αποσμητικά από 3 έως 13%, στα απορρυπαντικά 7 έως 13%, ενώ γύρω στο 3% αναμένεται να αυξηθούν τα απολυμαντικά.

Το σύνολο των προαναφερθέντων προϊόντων έχει ανατιμηθεί τουλάχιστον δύο φορές εντός του 2022!

Δηλαδή έχουμε μία τρίτη αύξηση (τουλάχιστον) σε πολλά προϊόντα, γεγονός που δεν δικαιολογείται από τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς.

 https://fonaklas.blogspot.com

 
  

Σχετικά Άρθρα