Αρχική Οικονομία Σέρρες: Πτώση΄κατά 50% στην κίνηση στο Αστικό ΚΤΕΛ

Σέρρες: Πτώση΄κατά 50% στην κίνηση στο Αστικό ΚΤΕΛ

από an

Με μικρό αριθμό επιβατών κινούνται αυτή την περίοδο τα λεωφορεία του Αστικού ΚΤΕΛ Σερρών. Η επιβατική κίνηση έχει σημειώσει πτώση πάνω από 50%, ενώ σε αντίστοιχο ποσοστό είναι και η απώλεια τζίρου για την επιχείρηση.

«Ο κλάδος μας είναι από τους πρώτους που χτυπήθηκε από την πανδημία» είπε στην ΕΡΤ Σερρών ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Σερρών, Παναγιώτης Κούρτης, ο οποίος μίλησε για το πόσο επηρέασε τον κλάδο των Μ.Μ.Μ. η πανδημία του κορονοϊού, καθώς και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει.

«Από την αρχή της πανδημίας όπου είχαμε το lockdown συνεχώς αλλάζαμε το πρόγραμμα των δρομολογίων με βάση τα μέτρα που ανακοίνωνε η κυβέρνηση και ακόμα προσπαθούμε να επανέλθουμε στον κανονικό ρυθμό των δρομολογίων που μπορώ να πω ότι είμαστε στο 80% καθώς ακόμα δεν έχουμε φτάσει στο 100%. Τα πράγματα μπορώ να πω ότι είναι λίγο περίεργα καθώς εκεί που ξεκινήσαμε να δουλεύουμε, τις τελευταίες δύο βδομάδες παρατηρούμε τον κόσμο λίγο φοβισμένο με τα όσα συμβαίνουνβμε τον κορονοϊό με αποτέλεσμα οι εισπράξεις μας να πέσουν στο 50%» είπε ο κ. Κούρτης υπογραμμίζοντας ότι το Αστικό ΚΤΕΛ Σερρών είναι από τα λίγα στην Ελλάδα που ακόμα και στο πρώτο καθολικό lockdown λειτουργούσε κρατώντας βασικά δρομολόγια όπως του Νοσοκομείου και κάποιων περιοχών έτσι ώστε ο κόσμος που ήθελε να μετακινηθεί να μην έμενε χωρίς συγκοινωνία.

O πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Σερρών, Παναγιώτης Κούρτης μίλησε στην ΕΡΤ Σερρών

Ο κ. Κούρτης μίλησε για τις ενέργειες, που έκανε η επιχείρηση για την προστασία των επιβατών: «Τηρούμε τα μέτρα ασφαλείας με την απολύμανση των οχημάτων, την χρήση υποχρεωτικής μάσκας, τις αποστάσεις και μάλιστα αν δούμε, ότι σε κάποιο δρομολόγιο υπερβαίνουμε το όριο του 60% που μας δίνει το κράτος, επιστρατεύουμε και δεύτερο λεωφορείο έτσι ώστε να μετακινηθεί όσο γίνεται με περισσότερη ασφάλεια ο κόσμος».

Για το Αστικό ΚΤΕΛ Σερρών ο πρόεδρος της επιχείρησης είπε: «Θα ήθελα να τονίσω πως εμείς είμαστε μια καθαρά ιδιωτική εταιρεία, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει επιδότηση από το κράτος στο χιλιόμετρο, βιώνουμε και την κρίση της πανδημίας καθώς επίσης και την αύξηση της τιμής του πετρελαίου, που δεν μπορούμε πλέον να την παρακολουθήσουμε και όπως καταλαβαίνετε η κατάστασή μας είναι πάρα πολύ δύσκολη. Όσον αφορά στο νέο πρόγραμμα δρομολογίων, κοιτάξαμε στις απογευματινές γραμμές και με βάση την κίνηση του κόσμου αλλά και τις ημέρες που είναι η αγορά κλειστή να μειώσουμε κάποιες από αυτές και να αυξήσουμε τις πρωινές γραμμές που σαφέστατα υπάρχει μεγαλύτερη κίνηση. Είμαστε σε ετοιμότητα 24 ώρες το 24ωρο και προσαρμόζουμε, όπου χρειάζεται, το πρόγραμμα δρομολογίων».

 

Σχετικά Άρθρα